پارامترهای موثر در قیمت انواع دستگاه زنت

دستگاه زنت چیست

دستگاه زنت یا هواساز دو فصلی، یک کولر آبی می باشد که یک کویل آب گرم به آن افزوده شده است. سیستم سرمایش زنت مشابه کولر آبی است. بخش زمستانی آن نیز مشابه یک دستگاه هواساز می باشد و با عبور هوا از کویل های آب گرم و توزیع آن در ساختمان، عمل گرمایش انجام می شود.

قیمت دستگاه زنت به دلیل عدم استفاده از کمرسور و مبدل های حرارتی و استفاده از پوشال ها و پدهای سلولزی و همچنین عدم وجود تجهیزات رطوبتی نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع از جمله: چیلر و هواساز، بسیار کمتر می باشد. همچنین قیمت انواع دستگاه زنت با توجه به نوع طراحی و امکانات آن با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به برخی از پارامترهای تأثیرگذار در قیمت انواع زنت اشاره می کنیم.

قیمت انواع دستگاه زنت

پارامترهای مؤثر در قیمت زنت

1- نوع فیلتر

نوع فیلترهای به کار رفته در زنت ها در قیمت آن ها تأثیرگذار بوده و کاربران می توانند با توجه به حساسیت محیط و کاربرد موردنظر، نوع فیلترها را انتخاب کنند.

2- سیستم کنترلی در هواساز

استفاده از سیستم کنترلی هوشمند در هواساز زنت، قیمت آن را افزایش می دهد. اما می تواند میزان رفاه سیستم، دقت عملکرد و کارایی دستگاه زنت را بهبود بخشد.

3-نوع واسط تبخیری در هواسازهای زنت

نوع واسط تبخیری به کار رفته در قسمت سرمایش تبخیری سیستم زنت نیز در قیمت آن مؤثر است. استفاده از پدهای سلولوزی به جای پوشال های معمولی، علاوه بر افزایش قیمت دستگاه زنت، موجب افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی شوند. همچنین پدهای سلولوزی با توجه به عدم نیاز به تعمیرات و پاکسازی و عمر مفید طولانی تر در مقایسه با پوشال های معمولی به صرفه تر می باشند.

3- سایر امکانات جانبی

برخی از امکانات جانبی می توانند از جمله: فیلترهای با راندمان خیلی بالا، سیستم های هیت ریکاوری، رطوبت زداها و غیره می توانند در صورت درخواست مشتری به دستگاه زنت اضافه شوند که طبیعتا موجب افزایش قیمت آن می شود.

فروش انواع زنت با بهترین قیمت

دستگاه زنت یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین سیستم های تهویه مطبوع می باشد و با شرایط آب و هوایی ایران همخوانی دارد.

ظرفیت دستگاه زنت با توجه به حجم هوادهی سیستم سرمایش تبخیری برحسب (CFM-m3/hr) و قدرت حرارتی کویل گرمایشی بر حسب (kcal/hr) تعیین می شود.

چنانچه قصد خرید انواع دستگاه زنت با امکانات و قیمت های متنوع برای کاربرد مورد نظر خود دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.tahviesaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما