مزایای انواع کولر گازی و اسپیلت دایکین

در این صفحه برند دایکین را معرفی کرده و با مزایای انواع کولرهای گازی و اسپیلت دایکین و همچنین بهترین روش خرید انواع تجهیزات تهویه مطبوع شرکت دایکین با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

بررسی برند دایکین

شرکت دایکین (Daikin) یک شرکت چند ملیتی است که در سال 1924 میلادی در آکیرا یامادا کشور ژاپن نأسیس شد. کولرهای گازی دوتکه یا اسپیلت برای اولین بار در سال 1953 توسط شرکت دایکین تولید شد که تحول عظیمی را در طراحی سیستم های سرمایشی ایجاد کرد. همچنین این شرکت مخترع سیستم های کولرهای گازی چند پنلی (VRV) نیز می باشد و به این ترتیب نام خود را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تهویه مطبوع در جهان ماندگار کرده است.

شرکت دایکین در سال 2006 میلادی، شرکت McQuay را خریداری کرده و از سال 2012 با شرکت Goodman مشارکت نموده است.

شرکت دایکین از سال 2013 تا 2016 میلادی به عنوان پرفروش ترین برند تهویه مطبوع در جهان شناخته شده و در رتبه اول کیفیت و تکنولوژی نیز قرار گرفت.

در حال حاضر شرکت دایکین از پیشتازان صنعت کولرهای گازی دو تکه و چند پنلی (اسپیلت و VRV) محسوب شده و با کیفیت ترین محصولات تهویه مطبوع با راندمان بالا را تولید می کند. تجهیزات تهویه مطبوع تولیدی توسط شرکت دایکین از جمله انواع دستگاه های چیلر، مینی چیلر و هواساز در مدل های متنوع و با کیفیت بالا به بازارهای جهانی ارائه می شوند.

امروزه خط تولید محصولات این کمپانی چند ملیتی در کشورهای چین، مالزی، کانادا، بلژیک و جمهوری چک وجود داشته و بیشتر این محصولات در کشور چین تولید می شوند.

انواع کولر گازی و اسپیلت دایکین

کولرهای گازی شرکت دایکین در انواع مدل های دیواری، ایستاده، سقفی، کاستی، کانالی یا داکت اسپیلت و با ظرفیت های مختلف، تولید و به بازارهای جهانی عرضه می گردند.

انواع کولر گازی و اسپیلت دایکین فروش کولر گازی و اسپیلت دایکین

کولر گازی و اسپیلت دایکین

انواع مدل های کولرهای گازی و اسپیلت دایکین برای کاربردهای گوناگون در بازارهای جهانی موجود می باشند.

از جمله مزایای کولرهای گازی شرکت دایکین می توان به راندمان بالا، سر و صدای کم، مصرف بهینه انرژی عمر و دوام طولانی این دستگاه ها اشاره کرد.

کولر گازی اسپیلت دایکین

مزایای اسپیلت دیواری اینورتر دایکین

همان طور که اشاره کردیم شرکت دایکین از پیشتازان صنعت تولید اسپیلت در جهان می باشد.

مزایای کولر گازی و اسپیلت دایکین

اسپیلت های دیواری اینورتر شرکت دایکین ژاپن معمولا ساخت کشورهای مالزی و جمهوری چک بوده و دارای گرید انرژی A+ می باشند. در ادامه به برخی از مزایای اسپیلت های دیواری اینورتر دایکین اشاره می کنیم:

  1. کمپرسورهای اینورتر مورد استفاده در اسپیلت های دیواری شرکت دایکین، تا 30 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.
  2. در اسپیلت های دیواری اینورتر دایکین از گاز مبرد R134a استفاده شده و کمترین میزان آسیب به محیط زیست را دارند.
  3. اسپیلت های شرکت دایکین از کم صداترین اسپیلت های دنیا بوده و پنل خارجی این اسپیلت ها نیز بسیار کم صدا و بدون لرزش می باشد.
  4. اسپیلت های دیواری شرکت دایکین، قدرت پرتاب باد بالایی به تمام نقاط ساختمان دارند.
  5. در این اسپیلت ها از فیلترهای هوشمند با قابلیت بالا برای تصفیه مناسب هوا و از بین بردن ذرات ریز آلاینده موجود در هوا استفاده می شود.
  6. حالت تنظیم شب مدل های دیواری اسپیلت دایکین با تنظیم خودکار دما از کاهش یا افزایش بیش از حد دما جلوگیری می کند.
  7. در اسپیلت های دیواری دایکین با استفاده از قابلیت DRY PROGRAMME می توان بدون تغییر دمای محیط، رطوبت هوا را کاهش داد.
  8. اسپیلت های دیواری شرکت دایکین قابلیت تغییر حالت خودکار بین حالت های سرمایش و گرمایش را به منظور دستیابی به دمای تعیین شده به وسیله کاربر، دارا می باشند.
  9. اسپیلت های دیواری دایکین از سیستم تولید سرمایش بسیار سریع و سیستم دور فن اتوماتیک بهره می برند.
  10. اسپیلت های دیواری اینورتر دایکین سیستم حالا اقتصادی برای کمترین میزان مصرف برق را دارا می باشند.
  11. اسپیلت های دواری شرکت دایکین با استفاده از سیستم Energy Saving، حداکثر تا 80 درصد مصرف برق را در هنگام روشن شدن دستگاه کاهش می دهد.
  12. کولرهای گازی و اسپیلت دایکین دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 ماه گارانتی قطعات فنی و خدمات پس از فروش مطلوب می باشد.

فروش کولرهای گازی و اسپیلت دایکین

انواع مدل های کولرهای گازی و اسپیلت دایکین و مینی چیلرهای دایکین با بهترین قیمت توسط شرکت ما به فروش می رسد. چنانچه شما نیز قصد خرید انواع دستگاه های تهویه مطبوع موجود در بازار از جمله انواع تجهیزات تهویه مطبوع شرکت دایکین با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما