انواع سیستم های تهویه مطبوع فن کویل تراست

در این صفحه ضمن بررسی انواع سیستم های فن کویل تراست و مزایای آن ها با بهترین روش خرید انواع دستگاه های تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

بررسی برند تراست

محصولات برند تراست (TRUST) ساخت کشور چین بوده و در سال 1384 توسط گروه بازرگانی توانگر اعتماد پاسارگاد به ثبت رسیده اند.
در حال حاضر تجهیزات تهویه مطبوع برند تراست از جمله انواع فن کویل، کولرهای گازی و اسپیلت، داکت اسپیلت و مینی چیلر، با استفاده از آخرین فناوری های روز جهانی در مدل های متنوع و با طراحی زیبا، تولید می گردند.

انواع فن کویل تراست

انواع فن کویل تراست

فن کویل های تراست در انواع مدل های زمینی، دیواری، کاستی یک طرفه و چهار طرفه، کانالی و سقفی توکار تولید و عرضه می گردند.
فن کویل های تراست در مدل های متنوع و با ظرفیت های 300 تا 2200 CFM موجود و برای انواع کاربردهای مسکونی، اداری، تجاری و غیره مناسب می باشند. انواع فن کویل تراست در مدل های معمولی و اینورتر موجود می باشند.

در ادامه با برخی از مدل های فن کویل های تراست بیشتر آشنا خواهیم شد:

  • فن کویل زمینی تراست

فن کویل های زمینی تراست در ظرفیت های 300 تا 800 CFM و در مدل های زمینی توکار و زمینی روکار موجود می باشند. فن کویل های زمینی تراست بسیار باریک و ظریف طراحی شده و دارای عملکرد کم صدا می باشند. در فن کویل های زمینی تراست کویل های مسی دو ردیفه با فن های الومینیومی به منظور انتقال حرارت بیشتر تعبیه شده است. فن کویل های زمینی تراست مجهز به عایق داخلی و فیلترهای پلیمری و همچنین مجهز به ترموستات جهت کنترل فن کویل می باشند.

فن کویل تراست زمینی فن کویل تراست

  • فن کویل کانالی تراست

فن کویل های تراست با ظرفیت های 800 تا 2200 CFM و در مدل های فن با فشار استاتیکی 70 و 100 پاسکال و فن تک فشار تولید می شوند. فن کویل های کانالی تراست از سیستم تأمین هوای تازه (Fresh Air) بهره می برند. فن کویل های کانالی تراست دارای فیلتر آلومینیومی مشبک و مجهز به ترموستات های دیواری آنالوگ و دیجیتال می باشند. الکتروفن های این دستگاه ها از نوع شفت مستقیم و از جنس گالوانیزه و در سه دور کند، متوسط و تند می باشند. در فن کویل های کانالی تراست از شیرهای چند راهه برقی به منظور صرفه جویی در مصرف برق استفاده می شود.

فن کویل تراست کانالی فن کویل های تراست

  • فن کویل سقفی تراست

فن کویل های سقفی توکار ترست در ظرفیت های 200 تا 1200 CFM تولید می گردند. فن کویل های سقفی توکار تراست دارای ترموستات های دیواری آنالوگ و دیجیتال و یا کنترل دستی و کنترل از راه دور می باشند. در فن کویل های سقفی توکار تراست از علیق حرارتی در زیر تشتک به منظور جلوگیری از تعریق استفاده شده است. بدنه فن کویل های سقفی تراست از جنس گالوانیزه و با ضخامت مناسب بوده و از ایجاد صدا و لرزش جلوگیری می کند. فن کویل های سقفی توکار تراست دارای شیر سه راهه برقی مدل های Mixing یا Diverting و سه ردیف فن آلومینیومی می باشند. فن کویل های سقفی تراست دارای قابلیت اتصال کانال هوای تازه هستند. فن کویل های سقفی توکار تراست داای فیلترهای پلیمیری قابل شستشو هستند که به راحتی قابل دسترسی می باشند.

فن کویل تراست توکار سقفی فن کویل تراست سقفی توکار

  • فن کویل کاستی تراست

فن کویل های کاستی تراست در ظرفیت های 300 تا 1500 و در مدل های یک طرفه و چهار طرفه کامپکت و معمولی موجود می باشند. فن کویل های کاستی تراست دارای نمایشگر LED روی پنل دکوراتیو جهت بررسی وضعیت دستگاه می باشند. فن کویل های کاستی تراست دارای فیلترهای پلیمری قابل شستشو می باشند. فن کویل های کاستی تراست مجهز به پمپ درین در تشتک زیر کویل بوده و دارای عملکرد کم صدا می باشند.

فن کویل های کاستی تراست یک طرفه فن کویل کاستی تراست چهار طرفه

  • فن کویل دیواری تراست

فن کویل های دیواری تراست در ظرفیت های 300 تا 600 CFM تولید شده و دارای مدل روبروزن با مکش هوا از بالا می باشند. فن کویل های دیواری تراست دارای ابعاد کوچک بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. فن کویل های دیواری تراست دارای نمیشگر LED و همچنین ترموستات دما می باشند که با ریموت کنترل دستی قابل کنترل هستند. فن کویل های دیواری تراست دارای شیر سه راهی برقی و فیترهای پلیمیری می باشند.

فن کویل تراست دیواری

فن کویل های تراست دیواری

مزایای فن کویل دیواری تراست

برخی از ویژگی ها و مزایای فن کویل های دیواری تراست عبارتند از:

  • طراحی باریک وظریف بدنه
  • دارای تایمر (ON/OFF) 24 ساعته
  • مجهز به دریچه خودکار توزیع هوا
  • دارای نمایشگر LCD و ترموستات داخلی و ریموت کنترل دستی
  • دارای شیر سه راهه برقی جهت کنترل دبی آب به منظور تثبیت دمای اتاق
  • موتورهای فن کویل ها از معتبرترین برندهای جهانی با عملکرد آرام و کم صدا
  • نصب و سرویس آسان و سریع

فروش انواع سیستم های تهویه مطبوع فن کویل تراست

انواع سیستم های فن کویل تراست و همچنین کولرهای گازی تراست و مینی چیلرهای تراست با بهترین قیمت توسط شرکت ما به فروش می رسد. چنانچه شما نیز قصد خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.itahvie.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما