یونیت هیتر صنعتی چیست و کاربردهای آن کدامند

یونیت هیترها با توجه به نوع کاربری و ظرفیت آن ها به دو دسته کلی یونیت هیتر صنعتی و یونیت هیتر خانگی تقسیم بندی می شوند. در ادامه نحوه عملکرد، طرز کار و کاربردهای یونیت هیترهای صنعتی و همچنین نحوه خرید آن ها را بررسی خواهیم نمود.

دستگاه یونیت هیتر صنعتی چیست

یونیت هیتر صنعتی چیست

ساختار دستگاه های یونیت هیتر صنعتی مشابه یونیت هیترهای خانگی می باشد و تنها ظرفیت آن ها متفاوت خواهد بود. یونیت های صنعتی در موارد محتلف صنعتی و تجاری و برای تامین گرمایش فضاهای بزرگ به کار می روند. معمولا در کاربردهای صنعتی با توجه به بزرگ بودن محیط، سیستم هایی مانند فن کویل پاسخگو نبوده و کاربرد ندارند، بنابراین در این موارد از دستگاه های یونیت هیتر صنعتی استفاده می شود.

نحوه خرید یونیت هیتر صنعتی

اجزای اصلی یونیت هیترصنعتی

  • کویل مسی با فین های آلومینیومی
  • فن
  • موتور الکتریکی
  • بدنه فلزی
  • لوله های ورود و خروج آب گرم و سرد

فروش انواع یونیت هیتر صنعتی

عملکرد یونیت هیتر صنعتی

سیال مورد استفاه در یونیت هیترهای صنعتی آب و یا بخار می باشد که پس از گرم شدن توسط بویلر یا پکیج به وسیله لوله کشی به یونیت هیتر منتقل می شود. سپس هوا توسط فن از بین کویل (لوله های حاوی آب گرم یا بخار) یونیت هیتر عبور داده می بود و دمای آن افزایش می یابد. پس از افزایش دمای هوا، در محیط توزیع می شود و موجب گرمایش محیط می گردد.
از یونیت هیترها می توان برای سرمایش محیط نیزاستفاده کرد. با نصب کویل های سرمایشی بر روی یونیت هیتر و تامین آب سرد توسط چیلر، عمل سرمایش محیط های صنعتی در فصل های گرم نیز امکان پذیر می باشد.

طرز کار دستگاه یونیت هیتر صنعتی

کاربردهای یونیت هیتر صنعتی

یونیت هیترهای صنعتی دارای کاربردهای گسترئه ای می باشند و در موارد مختلفی از جمله کارخانجات، کارگاه ها، سوله ها، سالن های صنعتی، فروشگاه های بزرگ، استخرها، سالن های ورزشی، گلخانه ها، مرغداری ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای یونیت هیتر صنعتی

فروش انواع یونیت هیتر صنعتی

انواع دستگاه های یونیت هیتر صنعتی بخار و آب گرم با بهترین قیمت توسط شرکت ایران تهویه ساز به فروش می رسند. به منظور خرید انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع با ارزان ترین قیمت موجود در بازار می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما