نحوه خرید بهترین کولر صنعتی با کمترین قیمت

انواع کولرهای صنعتی موجود در بازار کدامند و معایب و مزایای هر کدام چیست؟ چگونه می توان بهترین و مناسب ترین نوع کولر صنعتی را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کرد؟

بهترین کولر صنعتی چیست

انواع کولرهای صنعتی

امروزه کولرهای صنعتی دارای تنوع گسترده ای بوده و مدل های مختلفی از کولرهای صنعتی در بازار موجود می باشند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و می تواند در موارد گوناگون مورد استفاده قرار گیرند. به طور کلی کولرها به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقیسم بندی می شوند. در ادامه با برخی از انواع کولرهای صنعتی بیشتر آشنا خواهیم شد:

  • کولرهای برجی:
    کولرهای برجی به صورت طولی و ایستا ساخته می شوند و از لحاظ شکل ظاهری مشابه برج بوده و برای ایجاد سرمایش نقطه ای مناسب می باشند. این کولرها برای خنک سازی اتاق های بزرگ مناسب بوده و با توجه به مخزن آب بزرگ آن ها برای مدت نسبتا طولانی بدون نیاز به شارژ مخزن آب، هوا را خنک می کنند.
  • کولرهای صنعتی بزرگ:
    این نوع از کولرها برای خنک کردن فضاهای بزرگ صنعتی از جمله کارخانه ها و کارگاها مناسب بوده و معمولا در مکان های عمومی، مراکز تجاری، سالن های ورزشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.
  • کولرهای کانالی:
    کولرهای کانالی معمولا دارای چرخ به منظور سهولت در جابجایی هستند و می توان آن ها را در داخل محیط و به صورت ایستا و یا پشت پنجره نصب نمود. با توجه به ساختار آن ها به این کولرها، کولر کانالی گفته می شود.
  • کولرهای قابل حمل:
    این کولرها غالبا دارای وزن کمی بوده و به آسانی قابل حمل و جابجایی می باشند. این نوع از کولرها هم در ساختمان های کوچک و هم در مکان های صنعتی کاربرد دارند.

خرید بهترین انواع کولر صنعتی

نکات مهم در انتخاب و خرید کولر صنعتی

به منظور انتخاب بهترین کولر صنعتی با توجه به کاربردهای مورد نظر، عوامل فراوانی وجود دارند که می بایست به آن ها توجه نمود. در دامه چند عامل مهم در انتخاب کولرهای صنعتی را بررسی می کنیم:

   1- ظرفیت کولر صنعتی:

ظرفیت سرمایشی و هوادهی کولر صنعتی یکی از مهمترین نکاتی است که در ابتدا باید به صورت کاملا دقیق مشخص شود. چنانچه ظرفیت در نظر گرفته شده برای کولر صنعتی، کمتر از حد مورد نیاز باشد موجب می شود که دستگاه کارایی لازم را نداشته و خروجی مطلوبی دریافت نشد. همچنین اگر ظرفیت آن بیش از حد مورد نیاز باشد موجب هدر رفتن انرژی و افزایش هزینه ها می گردد.

   2- شرایط محیطی و جغرافیایی:

هان طور که می دانید کولرهای آبی با سیستم سرمایش تبخیری کار می کنند و برای مناطق گرم و خشک مناسب می باشند. اما با توجه به این که کولرها در حین کار، رطوبت هوا را افزایش می دهند برای استفاده در مناطق گرم و مرطوب توصیه نمی گردند. زیرا موجب افزایش بیش از اندازه رطوبت هوا و از بین رفتن شرایط آسایش می شود.

   3- قیمت کولر صنعتی:

همواره یکی از مهمترین نکات در خرید هر محصول، قیمت آن می باشد. جهت خرید کولرهای صنعتی ابتدا باید بودجه خود را بررسی کرده و مطابق با آن به دنبال کولر صنعتی مناسب باشید. کولرهای صنعتی دارای مدل های متنوعی بوده و قیمت آن ها با توجه به نوع کولر، اندازه و ظرفیت آن، پارمترهای جانبی دستگاه، برند تولید کننده کولر صنعتی، گارانتی و خدمات پس از فروش آن و غیره مشخص می گردد.

فروش بهترین کولر صنعتی

نحوه خرید انواع کولر صنعتی با بهترین قیمت

انواع دستگاه های کولر صنعتی با قیمت کارخانه و به صورت مستقیم توسط شرکت ایران تهویه ساز به فروش رسیده و در سراسر کشور توزیع می شوند. جهت خرید انواع کولرهای صنعتی و همچنین سایر انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع با ارزان ترین قیمت موجود در بازار می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما