فروش دستگاه هواساز تهویه با بهترین قیمت

همان طور که می دانید دستگاه هواساز یکی از دستگاه های مهم تهویه مطبوع است که برای دستیابی به هوای مطبوع با دما و رطوبت مورد موردنظر به کار می روند و در مسیر چیلر و بویلر و کانال هوا قرار می گیرند. در ادامه به بررسی انواع دستگاه هواساز تهویه و مزایای آن ها، همچنین بهترین روش خرید آن ها با کمترین قیمت می پردازیم.

هواساز و برند تهویه

شرکت تهویه از سال 1343 تأسیس گردیده و از دهه 1360 به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تاسیسات تهویه مطبوع از جمله انواع دستگاه های فن کویل و هواساز، در ایران شده است.
به کارگیری نیروهای توانمند و متخصص و استفاده از به روزترین فناوری های روز دنیا، این شرکت را به یکی از معتبرترین شرکت های خصوصی در ایران در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های تهویه مطبوع از جمله هواسازها تبدیل نموده است.
در حال حاضر هواسازهای شرکت تهویه سهم عمده ای از بازار های داخلی را به خود اختصاص داده اند.

انواع هواساز تهویه

هواساز های تهویه در مدل های متنوع تک منطقه ای و چند منطقه ای تولید و به بازار عرضه می گردند. هواساز های شرکت تهویه با ظرفیت های مختلف هوادهی برای کاربردهای گوناگون تولید می شوند.

دستگاه هواساز تهویه

مزایای دستگاه هواساز تهویه

  • تنوع مدل ها در انواع تک منطقه ای و چند منطقه ای
  • بدنه تمام گالوانیزه مقاوم
  • به کارگیری فیلترهای مناسب برای تولید هوای پاک
  • امکان اختلاط هوای برگشتی برای صرفه جویی در مصرف انرژی
  • نصب و راه اندازی آسان
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب

فروش انواع دستگاه هواساز تهویه با بهترین قیمت

چنانچه شما نیز قصد خرید انواع دستگاه های هواساز و فن کویل شرکت تهویه و همچنین سایر تاسیسات تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.tahviesazi.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما