فروش انواع دستگاه فن کویل شرکت تهویه

در این صفحه به بررسی برند تهویه و محصولات تهویه مطبوع این شرکت، همچنین انواع فن کویل تهویه و مزایای آن می پردازیم. در نهایت با بهترین روش خرید انواع فن کویل تهویه با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

بررسی برند تهویه

شرکت تهویه از سال 1343 تأسیس شده و به سرعت به یکی از تولید کنندگان مطرح تجهیزات تهویه مطبوع در ایران تبدیل گردید.
به کارگیری فناوری های Trane و Air Temp و همچنین دریافت مجوز از شرکت های آمریکایی Chrysler و Air Temp، در کنار استفاده از نیروهای انسانی متخصص و توانمند و فناوری های روز جهان، موجب شده تا شرکت خصوصی تهویه به عنوان یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید محصولات تهویه مطبوع از جمله فن کویل ها شناخته شود.
در حال حاضر فن کویل های شرکت تهویه سهم عمده ای از بازارهای داخلی را به خود اختصاص داده اند و در اندیشه ورود به بازارهای جهانی می باشند.

انواع فن کویل تهویه

فن کویل های شرکت تهویه در مدل های متنوع و با ظرفیت های 200 تا 2000 cfm تولید و به بازار عرضه می گردند.
انواع فن کویل تهویه در مدل های زمینی، دیواری، سقفی و کاستی تولید می شوند. فن کویل های زمینی تهویه، خود شامل سه دسته FL، کریوه بدون پایه، کریوه با پایه می شوند. در ادامه با برخی از مدل های پرکاربرد فن کویل تهویه بیشتر آشنا خواهیم شد:

  • فن کویل های زمینی تهویه

فن کویل های FL تهویه در ظرفیت های 300 تا 1200 cfm و فن کویل های کریوه در ظرفیت های 300 تا 800 cfm تولید می گردند.
فن کویل های زمینی تهویه کویل مسی و فن آلومینیومی از نوع استاندارد یا HT تشکیل شده اند. کویل های HT از ظرفیت های حرارتی بیشتری نسبت به کویل های استاندارد برخوردار بوده و بنابراین با سایزهای کوچکتر در داخل دستگاه قرار می گیرند.
جنس بدنه فن کویل های زمیتی شرکت تهویه از ورق های گالوانیزه با ضخامت بالا می باشد که از ایجاد ارتعاش و صدای بالا نیز جلوگیری می کند. همچنین رنگ بدنه فن کویل های تهویه از جنس الکترواستاتیک کوره ای بوده و دارای شیر هواگیری با کاربرد آسان می باشند.
الکتروموتور فن کویل های زمینی تهویه قابلیت تنظیم سه دور متفاوت کند، متوسط . تند را دارا می باشند.
پنل خارجی این دستگاه ها نیز از جنس ABS و با دوام و طول عمر بالا می باشند.

فن کویل تهویه زمینی

  • فن کویل های سقفی توکار تهویه

این فن کویل ها در ظرفیت های 300 تا 1200 cfm و در دو مدل پلنیوم دار و بدون پلنیوم تولید می شوند. این فن کویل ها در ابعاد مناسب و ارتفاع بسیار کم جهت نصب در سقف کاذب تولید می گردند. مدل های پلنیوم دار امکان مکش هوا از زیر و یا پشت دستکاه را دارامی باشند و در مدل های بدون پلنیوم از فیلترهای مناسب جهت تعبیه کانال و دریچه برگشت هوا استفاده می گردد.
فن کویل های سقفی توکار تهویه از سه نوع ردیف مسی با فین آلومینیومی تشکیل شده اند.
در فن کویل های سقفی تهویه از عایق حرارتی جهت جلوگیری از تعریق در قسمت زیرین تشتک درین استفاده می شود. هم چنین فن کویل های سقفی توکار تهویه مجهز به قابلیت استفاده از هیتر گرم کن الکتریکی جهت به منظور محافظت از کویل می باشند.
فن کویل های سقفی توکار تهویه دارای ترموستات های دیواری از سه نوع آنالوگ، دیجیتال و ریموت دستی می باشند. با استفاده از شیر برقی سه راهی در مسیر کویل، میزان گذر آب از روی کویل و یا مسیر برگشت را می توان بدون نیاز به خاموش کردن فن دستگاه کنترل کرد.

فن کویل تهویه سقفی توکار

  • فن کویل های کاستی تهویه

جنس بدنه این دستگاه ها از ورق های گالوانیزه بوده و از بروز صدا و لرزش جلوگیری می کنند. همچنین این فن کویل ها دارای عایق های مناسب جهت جلوگیری از تعریق می باشند.
در فن کویل های کاستی تهویه ترموستات مناسب با ریموت کنترل تعبیه شده اند که امکان تغییر زاویه پره ها توسط ریموت را دارا می باشند. همچنین این فن کویل ها دارای شیر هواگیری بر روی کویل با کاربرد آسان و الکتروفن تک فار سه دور می باشند.
فیلترهای فن کویل کاستی یک طرفه تهویه از جنس پلیمری قابل شستشو بوده که به راحتی باز و بسته می شوند. این فن کویل ها مجهز به پمپ درین آب کندانس می باشند.
پنل خارجی این فن کویل ها از جنس ABS مقاوم با دوام بالا می باشند.

فن کویل های کاستی یک طرفه تهویه در ظرفیت های 300 تا 800 cfm تولید می شوند. عمق این دستگاه ها در تمام مدل ها 22 سانتی متر می باشد.

فن کویل تهویه کاستی یک طرفه

فن کویل های کاستی چهار طرفه تهویه در دو مدل ستاره با ظرفیت 200 تا 1200 cfm و مدل اوشان با ظرفیت 300 تا 1000 cfm تولید می شوند.
فن کویل های کاستی چهار طرفه تهویه مجهز به دریچه انشعاب هوای خارجی، تشتک نقطیر بیرون و داخل به منظور جمع آوری آب تقطیر شده می باشند.
فن کویل های کاستی طرح ستاره به صورت گرد طراحی می شوند که موجب یکنواختی در افت فشار هوا و هوای خروجی می شود.

فن کویل تهویه کاستی چهار طرفه

مزایای دستگاه فن کویل تهویه

  • تنوع مدل ها
  • فیلترهای قابل شستشو
  • دوام و طول عمر بالا
  • لرزش و صدای کم دستگاه
  • استفاده از الکتروموتورهای قدرتمند و با کیفیت
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب

فروش انواع فن کویل تهویه

انواع فن کویل تهویه با مناسب ترین قیمت توسط شرکت ما به فروش می رسد. چنانچه قصد خرید انواع دستگاه های تهویه مطبوع از جمله فن کویل ها و هواسازهای شرکت تهویه با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.itahvie.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما