خرید جدیدترین سیستم تهویه مطبوع vrf ال جی

جدیدترین سیستم تهویه مطبوع vrf شرکت ال جی چیست و مولتی وی چه دستگاهی است؟

سیستم های تهویه مطبوع vrf توسط شرکت ال جی کره جنوبی به نام مولتی وی (Multi V) به بازار عرضه می شوند. آخرین نسل این دستگاه ها در سال 2017 تحت عنوان مواتی وی 5 به بازار ارائه شده است.
در سیستم تهویه مطبوع vrf یونیت های داخل ساختمان مانند فن کویل ها توسط لوله های مسی به یونیت های خارخی ساختمان متصل می شوند. سیستم های vrf با توجه به انرژی مصرفی به دو دسته GHP (گازسوز) و EHP (الکتریکی) تقسیم می شوند، اما غالبا منظور از سیستم vrf همان EHP است.

به سیستم های الکتریکی vrf تولیدی توسط شرکت LG مولتی وی گفته می شود.

دستگاه مولتی وی 5

در ادامه قصد داریم با نسل جدید سیستم تهویه مطبوع vrf ال جی بیشتر آشنا شویم.

ویژگی ها و مزایای نسل پنجم سیستم تهویه مطبوع vrf ال جی (مولتی وی 5)

1- این دستگاه ها در حالت گزمایشی از دمای 15- تا 48+ درجه سانتی گراد و در حالت سرمایش در بازه دمایی 25- تا 18+ درجه سانتی گراد، قابلیت کارکرد با راندمان بالا را دارند.

2- در این سیستم با به کارگیری تکنولوژی هایی از قبیل موتور های اینورتر و سیکل عملکرد بهینه موفق شده اند شاخص راندمان فصلی یا ESEER این دستگاه را به عدد 9.15 برسانند که در مقایسه با سایر سیستم های سرمایشی بیشتر می باشد.

سیستم تهویه مطبوع vrf ال جی

3- وزن و مساحت لازم برای نصب یونیت های خارجی این دستگاه در مقایسه با نسل های قبلی آن کاهش قابل توجهی داشته است.

وزن این دستگاه در مقایسه با مولتی وی 4 از 768 کیلوگرم به 620 کیلوگرم کاهش یافته و سبک تر شده است. در مولتی وی 5 دو دستگاه، هرکدام با قدرت 24 اسب بخار در مقایسه با مولتی وی 4 با همین ظرفیت (3دستگاه با قدرت 10 و 18 و 20 اسب بخار) فضایی کمتری را نیز اشغال می کند.

انواع سیستم تهویه مطبوع vrf ال جی

4- این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی سنسور دو گانه دما و رطوبت (Dual Sensing Control) و اتصال به عملگر موتور اینورتر، از نوسانات دما در داخل ساختمان جلوگیری کرده و موجب می شود دمای هوای ساختمان به طور یکنواخت در محدوده مورد نیاز برای آسایش ساکنین ساختمان قرار داشته باشد.

5- بر اساس کاتالوگ دستگاه های vrf نسل پنجم ال جی، در این دستگاه با استفاده از تکنولوژی هندسی موسوم به Biomometics شدت هوای دمیده شده به وسیله فن های آن ده درصد افزایش و مصرف انرژی موتور الکتریکی متصل به این دستگاه بیست درصد کاهش داشته است.

6- میزان حداکثر طول لوله کشی در نسل جدید این دستگاه به هزار متر افزایش یافته است. همچنین میزان حداکثر طول لوله کشی مستقیم به 225 متر،حداکثر طول لوله پس از هر انشعاب به 40 متر، حداکثر اختلاف ازتفاع بین یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی به 110 متر افزایش پیدا کرده اند.

خرید سیستم تهویه مطبوع vrf ال جی

 

برای آشنایی با معایب سیستم تهویه مطبوع vrf این جا را کلیک کنید.

خرید سیستم های تهویه مطبوع

همان طور که می دانید امروزه سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان ها اهمیت بالایی دارند. در حال حاضر انواع سیستم های تهویه مطبوع با کاربردهای گوناگون در بازار وجود دارند. انتخاب سیستم تهویه مطبوع متناسب با ساختمان و کاربرد مورد نظر از جنبه های مختلف از جمله اقتصاد و میزان هزینه لازم بسیار مهم است.

جهت خرید سیستم های vrf ال جی و همچنین انواع سیستم های تهویه مطبوع با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

منبع: www.itahvie.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما