انواع سیستم تهویه مطبوع vrf سامسونگ چیست

همان طور که می دانید امروزه سیستم های vrf با توجه به مزایای آن ها کاربرد گسترده ای در ساختمان ها دارند. سیستم تهویه مطبوع vrf تولیدی توسط شرکت سامسونگ با بهره گیری از فنانوری های پیشرفته و طیف وسیع قابلیت ها به بازار عرضه می شود. این دستگاه ها مناسب برای ساختمان هایی که نیازمند کارایی بالا، کنترل اختصاصی و همچنین نصب انعطاف پذیر مانند آپارتمان های بسیار بلند و ساختمان های تجاری می باشند. مدل جدید سیستم های تهویه مطبوع vrf سامسونگ که (DVM S (Digital Variable Multi Samsung نام دارد، دارای چند مدل می باشد که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع مدل های سیستم تهویه مطبوع vrf سامسونگ (DVM S)

  • DVM S Eco

دستگاه دستگاه DVM S Eco سامسونگ مدل دستگاه DVM S Eco سامسونگ

این دستگاه به عنوان پرقدرت ترین و کم جاترین یونیت خارجی جهان با تخلیه گرمای کناری شناخته می شود. این سیستم برای ساختمان ها و تاسیسات تجاری که نیاز به پوشش گسترده و در عین حال فضای محدودی دارند، یک اتخاب ایده آل می باشد.

مدل تک فن DVM S Eco با ظرفیت 4 و 5 اسب بخار (مناسب برای خانه و دفتر کار)، کم ارتفاع بوده و به آسانی قابل نصب بر روی بالکن هستند. این یونیت ها را می توان در کمتر از یک متر ارتفاع در زیر پنجره بالکن نصب کرد.

مقایسه سیستم های vrf سامسونگ

یونیت DVM S Eco با کمپرسور چرخشی دو قلوی BLDC یک انتخاب اقتصادی و مناسب برای خانه و مغازه ها می باشد.

سیستم چرخشی vrf سامسونگ انواع سیستم تهویه مطبوع vrf سامسونگ

 

  • DVM S Outdoor

دستگاه DVM S Outdoor سامسونگ مدل DVM S Outdoor سامسونگ

این سیستم با بهره گیری از فناوری تزریق پلیسه و ایجاد گرمایش مطلوب در طیف های دمایی پایین تر، قابلیت کنترل دما را بهبود بخشیده است. این یونیت با هوشمندتر شدن قابلیت برفک زدایی و تشخیص برف، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه ها نیز می شود.

این سیستم با استفاذه از پیشرفنه ترین فناوری ها میزان انرژی هدر رفته را به صورت چشم گیری کاهش داده و موجب افزایش راندمان شده است.

  • DVM S آبی

دستگاه DVM S آبی سامسونگ

سیستم DVM S Water با بهره گیری از چندین فناوری هوشمند راندمان انرژی را به یک میزان قابل توجه در سطح جهانی رسانده است. این سیستم در مقایسه با مدل های معمولی 8 درصد راندمان انرژی (EER) بیشتر و همچنین افزایش 11 درصدی ضریب عملکردی (COP) می باشد.

سیستم DVM S Water قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش مستقل را نیز دارا می باشد. در صورتی که شما یونیت کنترل حالت (MCU) این سیستم را خریداری کنید، هر یونیت داخلی به صورت مستقل عمل می کند. به این ترتیب می توان شما می توانید فضاهای مختلف را به صورت همزمان روی دماهای مختلف تنظیم کنید.

قابلیت های سیستم های vrf سامسونگ

  • مدل نصب دیواری

سیستم vrf مدل نصب دیواری سامسونگ

سیستم تهویه مطبوع مدل نصب دیواری سامسونگ با با بهره گیری از طراحی مثلثی خاص، عملکرد استثتایی را ارایه می دهد. طراحی مثلثی خاص این سیستم ها امکان داشتن فن بزرگتر، چارچوب ورودی پهن تر و سطح وسیع تر برای تامین هوا را ایجاد می کند. به علاوه تیغه های V شکل این دستگاه موجب انتقال هوا به فاصله های دورتر نیز می شود.

سیستم دیواری سامسونگ با استفاده از قابلیت Easy Filter Plus و با بهره گیری از توری فیلتر و روکش ویژه خود با خاصیت ویروس و ضد باکتری، ذرات حساسیت زا و آلاینده های معلق در هوای ساخنمان را فیلتر می نماید. به این ترتیب هوای پاک و سالمی را برای تنفس ساکنین ساختمان فراهم می کند.

فیلترهای سیستم vrf سامسونگ

قابلیت Wifi Kit این دستگاه این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از یک اپلیکیشن بر روی تبلت یا تلفن همراه خود، به راحتی سیستم تهویه مطبوع خود را کنترل کنید. شما مس توانید برای روشن و خاموش نمودن دستگاه و همچنین کنترل عملکردهای آن در هر جا و زمان از این طریق اقدام کنید.

انواع سیستم تهویه مطبوع vrf سامسونگ

 

همان طور که مشاهده کردید در بالا سیستم تهویه مطبوع vrf شرکت سامسونگ را به صورت مختصر بررسی کردیم. شما همچنین برای آشنایی با سیستم تهویه مطبوع vrf شرکت ال جی می توانید این جا را کلیک کنید.

مرکز فروش انواع سیستم تهویه مطبوع vrf سامسونگ با بهترین قیمت

در حال حاضر انواع تاسیسات تهویه مطبوع ساختمان با کاربردهای گوناگون در بازار موجود می باشند. در صورتی که شما قصد خرید دستگاه های تهویه مطبوع از جمله انواع سیستم تهویه مطبوع vrf سامسونگ با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.tahvieha.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما